Το Roo και το Ezigo διακοπές μέρος 3ο

11 08 2008

-Θα πάτε με τα ποδήλατα διακοπές; -Ναι.  -Ωραία πού; -Σχοινούσα.  -Καλά είναι για ποδήλατο, είχα πάει και εγώ. -Θα πάμε με ένα Ideal Ezigo και ένα Dahon Roo.

-Καλά, το σπαστό στα χέρια ε; -Καβάλα κανονικά. -Στα χέρια. -Όχι καβάλα σου λέω. Δεν θα πάω να κατέβω βουνό. –Δεν κάνει ρε φίλε το ποδήλατο για τέτοια, εγώ στο είπα πάντως. –Έγινε φίλε τα λέμε.

(Ο παραπάνω διάλογος έγινε πριν τις διακοπές σε γνωστό ποδηλατάδικο Αθήνας που είχαμε πάει να εξοπλιστούμε για το Ezigo, ανάμεσα στον πωλητή και εμένα.)

Το αποτέλεσμα; – Το Roo πάει παντού

Μικρό δείγμα συνηθισμένου δρόμου στη Σχοινούσα.

Σε όσους δεν εμφανίζεται το παρακάτω video κλικ εδώ.

Στην επιστροφή μείναμε αρκετές ώρες στη Νάξο περιμένοντας το πλοίο στις 10 το βράδυ, έτσι κάναμε λίγες βουτίτσες στον Αγ. Γεώργιο, όχι ότι καλύτερο, μιας και είναι πολύ τουριστικό το μέρος. Το καλό όμως με τους τουρίστες είναι ότι είναι πολύ ήσυχοι στην παραλία και μπορείς να απολαύσεις ένα βιβλίο.

 

Κάποιοι άλλοι όμως μες τους τουρίστες έκαναν τη διαφορά με ποδήλατα touring.

Αυτά από τις πρώτες μας διακοπές με το Roo και το Ezigo.

  1. Φεύγοντας από το λιμάνι της Σχοινούσας
  2. Στον Άγιο Γεώργιο Νάξου
  3. Παλιό ποδήλατο αλλά σε χρήση στο λιμάνι της Νάξου. La Perle.
  4. Ποδήλατα touring στη Νάξο 1
  5. Ποδήλατα touring στη Νάξο 2 (η αφίσα στην κολώνα, για τρελά γούστα J)

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ενέργειες

Information

5 Σχόλια

13 08 2008
ArsonDPI

-Στο εντωμεταξύ ένας άλλος επίσης με roo πήγε Λονδίνο (http://athenssunbiker.blogspot.com/search/label/Λονδίνο)

Να κατέβεις Αθήνα αυτές τις μέρες – έχουν φύγει όλοι…
(ζηλεύω – άδειες τσέπες φέτος και δεν έχει διακοπές…)

14 08 2008
kowalski

Άδειες τσέπες, αλλά έχεις το Dahon φέτος 🙂
Δεν μου είπες Arson πως είναι με το Mu, αν θυμάμαι καλά;

Αθήνα είμαι εδώ και 15 μέρες, είναι τέλεια ειδικά αυτή την εβδομάδα.
Σήμερα όμως την κάνω για Καρλόβασι, Σάμο και με περιμένουν ποδήλατάκια από φίλους εκεί.

14 08 2008
ArsonDPI

..το Mu είναι…τσίφτης!
Το μόνο που με τσαντίζει είναι το ότι πρέπει να ανεβοκατεβάζω το τιμόνι όταν το διπλώνω/ξεδιπλώνω (προεκτείνεται όσο θέλω) …

…του έβαλα και την airzound κόρνα! Όποιος κάγκουρας αρχίζει να κορνάρει και να πατάει γκάζι όταν είναι ακριβώς δίπλα μουόσο κάνω πετάλι, πατάω μία και «επανέρχεται στην τάξη».
Έχω κάποιες δυσκολίες με σφικτηράκια αλλά λέω να πάω μια βόλτα από την αντιπροσωπεία γιατί μπορεί να είναι στο μυαλό μου…

«Κολλάνε» στα φανάρια και το κοιτάνε με αποτελέσμα να φεύγω πρώτος (και με σνόμπ υφάκι)

Πρέπει να σηκώσω καμιά φωτό κι εγώ…

19 08 2008
Σπύρος

Ωραία πράγματα Μάριε. Σε ζηλεύω. Ας τα σκεφτόμουν πριν από το γάμο και τα παιδιά!

Κι εγώ θα πίστευα ότι το Roo θα ήταν ταλαιπωρία στο χωματόδρομο. Είναι σκληρό το ρημάδι, δεν έχει καμία ανάρτηση, και όπως και να το κάνεις, είναι και λιγότερο άκαμπτο (κυρίως στο τιμόνι) από ένα «κανονικό ποδήλατο», οπότε με το πολύ κούνημα δίνει μια αίσθηση αστάθειας. Αυτά, τουλάχιστον όπως τα βιώνω με το Boardwalk, που σημειωτέον, επειδή έχει σκελετό CroMo, είναι πιο ξεκούραστο από το Roo.

Μπορεί βέβαια αυτά να αφορούν το γέρικο κορμί μου και όχι τους πάντες 🙂

2 09 2008
kowalski

Μην ακούω για γέρικα κορμιά. Όπως είμαι εγώ από φυσική κατάσταση είμαι παππούς με μαγκούρα, αλλά στο μυαλό μας είναι όλα.

Όντως το Roo είναι σκληρό, αλλά με 50-55 psi στα λάστιχα αντί για 65 που είναι το ανώτερο λειτουργούν σαν ανάρτηση. Άσε που οι διαδρομές αυτές των 2 – 3 χιλιομέτρων σε χώμα δεν χρειάζεται να σε προβληματίζουν είναι μικρές.

Άλλο πρόβλημα θέλω να λύσω – θα το αναφέρω σε επόμενα post.

Σχολιάστε

