Πιάστρες αστραγάλων / Ankle Bands

17 10 2008

 Στο θέμα της ασφάλειας επανέρχομαι (μα τι έχω πάθει) με πιάστρες αστραγάλων.
Σε πολλούς θα φανεί γελοίο αλλά είναι ένα απαραίτητο αξεσουάρ για τον ποδηλάτη/σα που Ποδηλατεί προς την δουλειά / Bike to Work.
Τι το κάνει απαραίτητο; Δεν λερώνεται το παντελόνι και δεν μπλέκει το μπατζάκι του παντελονιού στην αλυσίδα με κίνδυνο ατυχήματος.
Δύο ειδών πιάστρες υπάρχουν, οι Μεταλλικές ή Velcro (αυτές με το αυτοκόλλητο σκρατς).
Στο ξεκίνημα της ποδηλατικής μου έβαζα μια που μου είχαν δώσει στην Dahon. Ήταν Velcro χωρίς αυτοκόλλητο και με βόλευε αρκετά. Στη συνέχεια είδα τις μεταλλικές και είπα να τις δοκιμάσω. Πολύ σκληρές κάνουν τη δουλειά τους, αλλά είναι μεταλλικές και πιέζουν τον αστράγαλο σε αρκετά ενοχλητικό βαθμό. Έπειτα σε μια παραγγελία από το internet πήρα 2 Velcro αντανακλαστικές πιάστρες – Reflexive Ankle Bands, τις οποίες δεν αποχωρίζομαι. Είναι μαλακές, αντανακλαστικές και πολύ εύκολες στο βάλε-βγάλε. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι το καλοκαίρι θα ιδρώσεις λίγο στο σημείο λόγο του Velcro, αλλά το προτιμώ από το πιάσιμο του αστραγάλου.
Ταιριάζουν και με τα αντανακλαστικά αυτοκόλλητα που έχω βάλει στο πίσω μέρος του κράνους. 

 

Ενέργειες

Information

2 Σχόλια

17 10 2008
ArsonDPI

…υπάρχει και το κόλπο με την κάτσα βέβαια… 😀
Για άλλη μία φορά θα προσπαθήσω να το φτιάξω μόνος μου… Κράνος θα είναι μάλλον η επόμενη αγορά – αυτό που έχω δε μ’ αρέσει… Περιμένω να μου ξανασκάσει λάστιχο δε, για να δω αν θα ενδώσω σε marathon plus ή big apple….

Έχει ζέστη σήμερα το βράδυ ή ήπια λίγο παραπάνω;

19 10 2008
kowalski

Κάπως έτσι έφυγε και το δικό μου βράδυ στο Γκάζι με μπύρες και τον Aggressor-α παρέα να με γυρίζει ξημερώματα!

Σχολιάστε

