Αλητόγατοι Reclaim the Streets ride

17 02 2009

Πολύ καλή αυτή η βόλτα των Αλητόγατων, όπως είχαν πει χωρίς πολλές στάσεις και με ρυθμό. Πάντως άλλη φορά το παντελονο-αδιάβροχο θα το παίρνω μαζί έστω και με ερωτηματικό βροχής. Η επιστροφή ήταν λίγο δραματική από Θησείο για Λ.Βουλιαγμένης έως την Ηλιούπολη στο ύψος του Αγίου Δημητρίουμ με καταρακτώδη βροχή. Στα μέσα της διαδρομής το τζιν δεν το ένιωθα πάνω μου. Αφού έφτασα σπίτι γδύθηκα και τα πόδια μου ήταν παγωμένα. Μπήκα για ζεστό ντους και μετά κάτω από το πάπλωμα. Τίποτα τα πόδια μου παγωμένα, τότε μου ήρθε η ιδέα και το κορίτσι μου με έσωσε από βέβαιο θάνατο κάνοντας μου εντριβή στα πόδια με οινόπνευμα. Για το Jeantex αδιάβροχο-τζάκετ τα έχουμε ξαναπεί ούτε σταγόνα μέσα.

Πολλές φωτογραφίες και η βόλτα αναλυτικότερα στο blog των Αλητόγατων.

Στις φωτο 2 από τα gadget της βόλτας, το strida παρκαρισμένο & τα φώτα για τροχούς που κάνουν σχέδια.

Ενέργειες

Information

4 Σχόλια

17 02 2009
jim

Eχεις ξεφυγει… Post με details για την εντριβουλα στα παγωμενα ποδαρακια σου, αθεοφοβε;!??!!

18 02 2009
kowalski

Ισχύει φίλε. Με αυτά τα details θα μπορεί να σωθεί άλλος ένας άνθρωπος.

18 02 2009
TSERO

Πες τα όλα οπως συνέβησαν πραγμάτικα τρελέ φετιχιστή. (Μιλάω για ποδόλουτρο και άρμεγμα σαύρας
καπάκια, η απόλυτη αντρική φαντασίωση!).

18 02 2009
jim

ΣΑΥΡΑ ΑΝΑΔΙΠΛΟΥΜΕΝΗ;

Σχολιάστε

