Σπαστό και βιβλίο

11 03 2009

Ψάχνοντας για το επόμενο βιβλίο αυτές τις ημέρες θυμήθηκα το πρώτο βιβλίο που ολοκλήρωσα στο Μετρο. «Θα φτύσω στους τάφους σας»  από τον Μπορίς Βιάν.

viansite

Ένα αρκετά σκληρό βιβλίο το οποίο αν και κυκλοφόρησε το 1946 διαβάζετε σήμερα πολύ άνετα. Φίλοι σπαστοί, μην σπαταλάτε το χρόνο σας στο μετρο, διαβάστε ένα βιβλίο.

Λίγα λόγια για το βιβλίο και το συγραφέα εδώ.

Περισσότερα βιβλία μπορείτε να βρείτε και στο blog Human Trafffic.

Ενέργειες

Information

3 Σχόλια

11 03 2009
sid4

Καλημέρα φίλε kowalski. Συμφωνώ απόλυτα.. Βιβλία παντού σε μετρό, λεοφωρεία, τρένα για σπαστούς και μη… Να ‘σαι καλά για link.
Thanks!

13 03 2009
thom

τι μου θύμισες! αυτό το βιβλίο ήταν το πρώτο που ολοκλήρωσα εγώ στο στρατό!! (όπου γνώρισα και τον προλαλήσαντα συν-blogger μου…) πράγματι πολύ ενδιαφέρων ο τρόπος γραφής του, αν και δεν έχω διαβάσει και πολλά βιβλία για να έχω ένα πιο ευρύ μέτρο σύγκρισης

13 03 2009
kowalski

Ναι Thom και εγώ δεν είμαι αυτό που λένε βιβλιοφάγος (βλέπε Sid4), αλλά πιστεύω πως ήταν αρκετά καλό βιβλίο.

Σχολιάστε

