Επιστροφή στους δρόμους / Back on the streets

30 03 2009

dsc05640

Τι μπορεί να πάθει κάποιος όταν στα 30 (αγύμναστος και γέρος) ξαφνικά αποφασίζει να κάνει ποδήλατο;

Γόνατο.

Ο πόνος στο γόνατο που είχα, αποδείχτηκε ικανός για να με αφήσει κάτω από το ποδήλατο. Τις προηγούμενες 2,5 εβδομάδες ήμουν χωρίς ποδήλατο και εμφανώς ξενερωμένος απ’ την όλη κατάσταση, με πολλά νεύρα. Ο γιατρός μου είπε πως κουράστηκε ο χόνδρος πίσω από την επιγονατίδα και θέλει ξεκούραση. Ήρθε όμως η ώρα να ξεκινήσω χαλαρά όπως μου είπε, σε συνδυασμό με καθημερινά βάρη στο πόδι, μερικές φυσιοθεραπείες και μια σκόνη για 3 μήνες.

Αν και μου περνάνε σκέψεις για μεγαλύτερες βόλτες και λίγο πιο γρήγορο πετάλι συγκρατούμε για να είμαι καλά ώστε να μην πάθω υποτροπή.

Είμαι σε ένα χαλαρό mood βόλτας προς την δουλειά παρατηρώντας και κολλώντας πολλά αυτοκόλλητα (στους γαιδάρους που κυκλοφορούν) γύρω μου.

Ενέργειες

Information

6 Σχόλια

30 03 2009
teaser

μεγάλε περαστικά…βάλε και ένα μάτι στο vitesse για καλό και για κακό…

30 03 2009
ArsonDPI

…γέρος στο 30 είσαι και φαίνεσαι (34 εδώ)!
Και καλά σου λένε βάλε ένα μάτι – στο μεντεσέ που κλειδώνει το τιμόνι (να φαίνεται). Άκου που σου λέω…
Εγώ είχα ζόρισει την μέση μου (σε σημείο που κυλιόμουνα στα πατώματα γιατί δεν μπορούσα να σηκωθώ) και με σιάτσου μου πέρασε.

31 03 2009
Aigeas

Για αυτό σε χάσαμε ε? περαστικά σου βρέ!!!!

31 03 2009
kowalski

Ευχαριστώ παίδες,
τώρα πάνε τα 30, όταν ξεκίνησα το πετάλι ήμουν.
Αλητόγατοι κρατήστε μου κάνα αυτοκολλητάκι.
Βρίσκω την χαμένη έμπνευση πάλι σιγά σιγά.

31 03 2009
Coco

welcome back!

1 04 2009
Rearviewmirror

Αν και τα είπαμε στον Αγ. Ελευθεριο …Περαστικά και πάλι!

Σχολιάστε

