Donde esta Fran? – Αυστραλία

12 04 2010

Εδώ Φρανκ απο την WONDERLAND!!!

Χρειάζομαι πολύ χρόνο για να συνειδητοποιήσω κ να καταλάβω την αλλαγή… ήταν ένα μικρό σοκ στην αρχή!!!

Μόλις έφτασα στο αεροδρόμιο είχα προβλήματα με το διαβατήριο γιατί εκτός του ότι ήταν προσωρινό, ήταν βρεγμένο κ ξεθωριασμένο, αλλά είχε περάσει καλά!!! Γιούπι!!!!!

Ο φίλος μου, ο αυστραλός που γνώρισα στην Ταϊλάνδη, μου πρότεινε να κατασκηνώσω σε ένα πάρκο με λίμνη μέσα στη πόλη για λίγες μέρες  μέχρι να έρθει στην Μελβούρνη. Μόλις έφτασε, η επόμενη πρόκληση ήταν ο πατέρας του, 83 ετών, που ήθελε να μείνει μαζί μας λίγες μέρες. Στην αρχή ήταν λίγο απόμακρος αλλά η αλήθεια είναι ότι ο Τρελός Τζο (έτσι τον βάφτισα) με λατρεύει!!! Με φωνάζει Μοχάμετ (λόγω μούσι). Ευτυχώς έχει καλή σύνταξη κ μου καλύπτει το φαγητό!!! Κάθε Σάββατο πρωί πάμε μαζί για ψώνια!!! Έτσι, έχοντας καλύψει τις βασικές μου ανάγκες, μπορώ να χαρώ την ζωή!!!

Κάθε μέρα τρώμε το πρωινό μας κατά τις 10:00 κ μετά πάμε στο πάρκο για γιόγκα. Μετά το γεύμα αυτός πάει για ύπνο, εγώ πάω στην πόλη κ ψάχνω καμία γωνία με κόσμο για να παίξω το ντιτζεριντού, υπάρχουν μέρες που βγάζω κ 40-50 δολάρια την ώρα!!!! Υes!!!! Το βράδυ  βλέπω καμία ταινία. Χρειάζομαι λίγη ρουτίνα στην ζωή μου… Έτσι περνάω τις τελευταίες 20 μέρες στην Μελβούρνη, κάνοντας σπιτίσια ζωή, ακούγοντας τις ιστορίες του Τρελού Τζο , πηγαίνοντας σε φεστιβάλ τρανς μουσικής κ ανακαλύπτοντας αυτή την νέα κουλτούρα.

Αρχικά είχα την ιδέα μόλις φτάσω να ψάξω για δουλειά για να μπορώ να συνεχίσω να ταξιδεύω, αλλά τότε δεν ήξερα. Επιβιώνω παίζοντας το ντιτζεριντού στο δρόμο!!! Είναι καλοκαίρι, ο καιρός είναι σούπερ κ μπορώ να κοιμηθώ παντού γιατί είναι πολύ ασφαλές. Το να παραμείνω όμως εδώ είναι δύσκολο γιατί δεν έχω τα απαραίτητα χαρτιά κ μου ζήτησαν κ άδεια για να παίζω ντιτζεριντού. Πρέπει να πάω επαρχεία.

‘ΓΥΡΝΑΩ ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ‘ Θα ταξιδέψω με βασική κατεύθυνση στο Σιντνευ (1400χμ) κ αν προκύψει κάποια δουλειά… σούπερ!!! Το ποδήλατο είναι έτοιμο, έφτιαξα κ μερικά πραγματάκια , η αγάπη μας δεν έχει τέλος, μου λείπει!!! Όλα θα ξεκινήσουν σε λίγες μέρες!!!

Η χώρα κ ο τρόπος ζωής είναι αρκετά παράξενα, όταν έφτασα νόμιζα ότι ήμουν στο 2060. Τα πάντα είναι καθαρά κ σε τάξη, πολύ πράσινο αλλά κ κανόνες, δεν υπάρχουν λάθη. Το βιοτικό επίπεδο είναι πολύ ανεβασμένο, εδώ δεν υπάρχουν πράγματα από δεύτερο χέρι ούτε ότι πάρεις 100!!!! Οι τίτλοι των εφημερίδων είναι κάπως έτσι : “Kάποιος άφησε την πόρτα στον ιππόδρομο ανοιχτή κ το έσκασαν τα άλογα” …. ή         “ Ένας άντρας πρέπει να γυρίσει στο τόπο καταγωγής του κ δεν έχει που να αφήσει την μαμά του”…….. Για να καταλάβετε, η άδεια για το ντιτζεριντού είναι κάτι σαν ασφάλεια σε περίπτωση που κάποιος πέσει πάνω κ γίνει ζημιά!!!!! Τι τρελό!!!!!!!  Τα επιδόματα είναι περίπου 200-400 δολάρια την εβδομάδα, όχι μόνο για τους άνεργους αλλά κ για όποιον δεν του αρέσει να δουλεύει!!!!!!! Τι τρελό!!!!!! Έτσι είναι δύσκολο να συνάντησω άλλον φτωχό στο δρόμο…. Όπως είναι λογικό για να συνηθίσω υπέφερα μια μετάβαση πολύ ενδιαφέρουσα.Εχω όμως την πρόθεση να μείνω εδώ 6 μήνες.

Λοιπόν σας αφήνω, σας ευχαριστώ όλους, θα μου άρεσε να διάβαζα κάποια δική σας ιστορία, να μην μιλάμε μόνο για μένα, χωρίς αμφιβολία θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Γιούπι!!!!!!!

link

Βανέσσα

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

