Αν ξεχάσεις το κλειδί τι κάνεις;

8 06 2010

Το τελευταίο δεκαήμερο έχω εξαφανιστεί λόγω ανωτέρας βίας, τριγυρίζω σε νοσοκομεία για τον παππού. Όπως παρατήρησα σε 2 νοσοκομεία αρκετοί εργαζόμενοι χρησιμοποιούν ποδήλατο. Η φωτογραφία από τον Ευαγγελισμό.

Εχθές το πρωί που λες φθάνοντας στον Ευαγγελισμό, διαπίστωσα ότι έχω ξεχάσει το κλειδί για το πέταλο. Μετά από συννενόηση όμως θα είχα το κλειδί μετά από λίγο, οπότε άραξα σε κάτι παγκάκια μέσα στο νοσοκομείο. Έπρεπε όμως να ανέβω να δω τον παππού. Βλέπω μια λίγο μεγάλη κυρία να κάθεται σε ένα παγκάκι για τσιγάρο. Παίρνω το ποδήλατο και την πλησιάζω.

Εγώ: Καλημέρα σας. Άγωστη: Ναι. Εγώ: Κυρία σας παρακαλώ μπορείτε να μου κάνετε μια εξυπηρέτηση; Άγωστη: Όχι, τα ξέρουμε τα κόλπα. Εγώ: Ποιά κόλπα; Με παρεξηγήσατε. Άγωστη: Δεν είναι καινούργιο, παλιό το κόλπο (ξανά). Εγώ: Καλά, εγώ το ποδήλατο ήθελα να κοιτάς για 3 λεπτά.

Φεύγω και κοιτά με βλέμα απορίας. Πάω μετά από λίγο στον σεκιουριτι και του εξηγώ, μου δείχνει ένα σημείο για να το βλέπει, το γυρίζω ανάποδα,  παίρνω την μπροστά ρόδα και μπαίνω στο νοσοκομείο με μια ρόδα στα χέρια. Υπάρχουν και αυτά με το ποδήλατο που σε διασκεδάζουν.

Ενέργειες

Information

2 Σχόλια

8 06 2010
orck

Με τρωει η αγωνια, ποιο ειναι το κολπο; Μηπως την εχουν ρημαξει στην τρακα;

9 06 2010
thalis

Έλα ντε! ποιο ήταν το κόλπο ;

Σχολιάστε

