Roadmovie trip @ Eurobike 2011

8 10 2011

Μετά από ένα μήνα περίπου βρήκα το χρόνο για αυτό.

Ένα ταξίδι ανεπανάληπτο

-Προορισμός: Friedrichshafen Γερμανίας

-Χρόνος προετοιμασίας: μισή μέρα

-Τρόπος μετακίνησης: υποχρεωτικά με αυτοκίνητο και πλοίο (αεροπορικά εξαντλημένα ή πανάκριβα)

-Τόπος διαμονής: άγνωστος

Έχοντας αυτά σαν δεδομένα είπαμε να ξεκινήσουμε την μεγάλη μας περιπέτεια. Όλα τα σημάδια ήταν εναντίον μας (δεν βρίσκαμε εισιτήρια ούτε καν για πλοίο στην αρχή, δεν βρίσκαμε δωμάτια, δεν προλαβαίναμε γενικώς να προετοιμαστούμε), αλλά το θέλαμε πολύ και γι’αυτό είπαμε να το τολμήσουμε παρόλα αυτά. Όντως όλα πηγαίνανε στραβά στην προετοιμασία, αλλά εμείς δεν το βάζαμε κάτω και τελικά το ταξίδι μας αντάμειψε για την θαραλλέα μας απόφαση. Ήταν ένα από τα πιο απρόβλεπτα, κουραστικά, ανάποδα, αλλά ταυτόχρονα και πανέμομορφα, γεμάτα εμπειρίες και εικόνες ταξίδια που έχουμε κάνει. Για μια ακόμη φορά σοκαριστήκαμε ευχάριστα και πάθαμε «κατάθλιψη» βλέποντας πόσο όμορφη μπορεί να είναι η ζωή σε μια πόλη …του εξωτερικού και πόσο πίσω είμαστε δυστυχώς στη χώρα μας.  Το ποδήλατο, αλλά και το πράσινο κυβερνάνε παντού. Το Friedrichehafen είναι ο παράδεισος του ποδηλάτου όπως το διαφημίζουν και οι Γερμανοί, αλλά εμείς θα προσθέσουμε στον παράδεισο κι όλη τη γύρω περιοχή, καθώς και τις γύρω χώρες. Να φανταστείτε ότι κάνοντας τις απαραίτητες μετακινήσεις με το αυτοκίνητο πηγαίνοντας καθημερινά στην έκθεση (το μόνο μέρος που βρήκαμε τελικά να μείνουμε ήταν ένα μικρό χωριό γύρω στα 30 χλμ από την πόλη της έκθεσης) ανακαλύψαμε ένα καινούργιο είδος αυτοκινητοδρόμου: όλα τα χωριά και οι πόλεις ενώνονται με ποδηλατόδρομο μέσα στο πράσινο! Και αυτό απ’ότι είδαμε στο ταξίδι της επιστροφής συνεχιζόταν για χιλιόμετρα, καθώς περνούσαμε από Αυστρία, Ελβετία και Ιταλία. Ακόμη κι όταν μπαίναμε στις Άλπεις πάντα δίπλα μας ακολουθούσαν ποδήλατα.

Όσο για την ίδια την έκθεση, τι να πει κανείς! Ήταν ένα τεράστιο πάρτυ. Ένας απέραντος χώρος με μάρκες από όλο τον κόσμο και με όλων των ειδών τα πράγματα που μπορεί να φανταστεί κανείς που αφορούν το ποδήλατο. Οι επισκέπτες ήταν χιλιάδες. Τη δε μέρα που ήταν η έκθεση ανοικτή και για το κοινό, έγινε το έλα να δεις. Δεν χωρούσες ούτε να περάσεις από τους διαδρόμους. Κι όλα αυτά βέβαια πραγματοποιήθηκαν με φοβερή οργάνωση σε όλους τους τομείς: υπήρχαν πληροφορίες για το κάθετι που αφορούσε την έκθεση, αλλά και άλλων ειδών πληροφορίες και διευκολύνσεις για τους επισκέπτες, όπως χώροι διαμονής στην ίδια την πόλη και στις γύρω περιοχές (από κάμπινγκ και τροχόσπιτα μέχρι λουξάτα ξενοδοχεία – χωρίς αυτές δεν υπήρχε περίπτωση να βρούμε δωμάτιο), τρόποι μεταφοράς τόσο στην ίδια την έκθεση, αλλά και στην πόλη γενικότερα, χώροι πάρκινγκ σε συνδυασμό με λεωφορεία για να μεταφερθούν οι επισκέπτες, κλπ. Τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο.

-Τελικός απολογισμός: Εμπειρία ζωής! Το συνιστούμε ανεπιφύλακτα!

Roadmovie girl

Η δική μου εκδοχή:

• Αναχώρηση από Αθήνα στις 1 το βράδυ. Άφιξη Ηγουμενίτσα στις 7 το πρωί.
  • Ηγουμενίτσα, αναχ. 8.30 το πρωί – Βενετία, άφιξη 24 ώρες μετά 8.30 πρωί.
  • Autostrada προς Trento. Μποτιλιάρισμα πριν τις Άλπεις, αλλά τι μας νοιάζει; Έχει ξεκινήσει η θέα με τα βουνά. Η φύση σε όλο της το μεγαλείο. Συνεχίζουμε και μπαίνουμε στις Άλπεις. Αυτοκινητόδρομοι σχεδόν στον αέρα, ανάμεσα στα βουνά, τούνελ το ένα μετά το άλλο, φύση, φύση, φύση.
  • Innsbruck: 2ωρη στάση για φαΐ και για φορτιστή μπαταρίας φωτογραφικής (πάνω στον πανικό πήραμε λάθος καλώδιο). Βρίσκουμε φορτιστή γενικής χρήσης για όλες τις μπαταρίες και τον βάζουμε στον αναπτήρα του αυτοκινήτου. Μετά από κάνα 20 λεπτο – Φωτιά, πανικός, κάνουμε δεξιά τον πετάμε και σώνουμε την μπαταρία τελευταία στιγμή.
  • Άφιξη στο Lindau, (τόπος διαμονής δίπλα στο Friedrichshafen) – 9 ώρες μετά (1 ώρα για 2 στάσεις και μποτιλιάρισμα 1 ώρας πριν τις Άλπεις λόγω ανατροπής φορτηγού).
  • Επόμενη ημέρα – πρωϊνή βροχή, κόλλημα παράθυρου συνοδηγού με αποτέλεσμα να μείνει ανοιχτό. Μετά από 1 ½ ώρα μας το σφήνωσαν, μόνιμα κλειστό και πήραμε το δρόμο για το Eurobike.
  • 3ήμερο στην έκθεση και βόλτες στο Friedrichshafen
  • Επιστροφή πάλι μέσω Άλπεων, αλλά από άλλη διαδρομή. Ομίχλη, τρελή βροχή, τούνελ, αγωνία τέλος. Άφιξη στο Como και ξεκούραση για το υπόλοιπο της ημέρας.
  • 1 ημέρα στο Como. Tour με καραβάκι στη λίμνη, βολτούλα σε ένα από τα χωριά πάνω στη λίμνη, μακαρονάδα, εσπρεσάκι, θέα με ήλιο, συνεφιά και βροχή.
  • Επόμενη: Επιστροφή για Βενετία μέσω Autostrada.
  • Στάση για φαΐ: Vicenza. Η αγαπημένη μου πόλη από προηγούμενο ταξίδι για φεστιβάλ Free Jazz.  Μακαρονάδα πάλι σε πλατεία με θέα την αρχιτεκτονική των παλιών κτιρίων, κρασί και εσπρέσο.
  • Βενετία: αναχώρηση για Πάτρα με πλοίο. Δεν θα φτάσουμε ποτέ, 32 ώρες περίπου.

Roadtrip to Eurobike.

Actors: Kowalski & Roadmovie girl

Camera: no camera, only photos here