Ποδηλατώντας στην Αθήνα / Commuting in Athens

19 07 2012

Όταν αποφάσισα μετά το site να ανοίξω το μαγαζί, είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι πρέπει να υποστηρίξω τις ανάγκες του όσο μπορώ με το ποδήλατο. Θα ήταν και ενάντια στη φιλοσοφία μου να μην το κάνω. Οπότε με τη βοήθεια ανθρώπων που με υποστηρίζουν και στηρίζουν, έχω τη δυνατότητα να βγαίνω με το αγαπημένο μου όχημα για τις δουλειές του μαγαζιού, ακόμη και όταν αυτό σημαίνει ογκώδη και βαριά αντικείμενα.  Πάλι καλά στο τέρας που λέγεται Bagaboo Ransel και στηρίζει σχεδόν τα πάντα στην πλάτη μου.

Χθες ξαναέκανα δρομολόγιο για διάφορα ποδηλατικά ανταλλακτικά σε γνωστή αποθήκη. Θα μου πεις πότε πήγες; Μπορείς να τσεκάρεις στο Cycle Lovers blog την προηγούμενη διαδρομή.

Αυτή τη φορά τα πιο ογκώδη αξεσουάρ, ήταν 2 νέες τρόμπες value-for money για να τεστάρουμε.

Η γειτονιά γουστάρει διάφορα ποδηλατικά αξεσουάρ, όπως παιδικά κουδουνάκια οικονομικά και τους έκανα το χατήρι.

Ride on!

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

